ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نی نی ناز مامان

انجام مقدمات اولیه واسه نی نی دار شدن

1390/5/25 12:39
نویسنده : مامان نی نی
623 بازدید
اشتراک گذاری

درود بر تمامی مامانهای نی نی های ناز

با تلاش تقریبا ١ ماهه و نیمه ای که داشتم تونستم ٥ کیلوگرم وزن کم کنم تلاشم اینه که  انشالله تا برج ٧ بتونم این اضافه وزنی که دارم کم کنم

و اما اقدام بعدی اینه که دیروز به همراه عزیزم رفتیم متخصص زنان و زایمان و ازش خواستم آزمایشاتی که نیازه انجام بدم واسه اینکه از سلامتی خودم واسه نی نی دار شدن مطمئن شم واسم بنویسه 

راستی نمیدونید چقدر دلم واسه نی نی داشتن تنگ شده اونقدی که دیروز که از دکتر برمیگشتیم یه جفت کفش ناز واسه نی نی خریدیم

اگه خدا بخواد و مشکلی نباشه ایشالله مهرماه اقدام اصلی واسه نی نی دار شدن رو انجام میدیم 

فعلا خدانگهدار

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ارشك تو
19 شهریور 90 16:41
سلام عزيزم امروز كه اينو مينويسم خيلي دلم برات تنگ شده. امروز يكاري كردم كه هيچوقت خودمو نمي بخشم. وقتي كه فكرشو ميكنم ديوونه ميشم. اميدوارم بتوني منو ببخشي ، البته سخته ولي تو خانوم كارهاي سختي "خانومي". انشااله ني ني هم مياد و من تمام اين كاستيهارو قبلش جبران ميكنم، اول زندگي سختيها و مشكلات خودشو داره و خودت هم منو ميشناسي و ميدوني علت اين مشكلات چيه بخدا قول ميدم تمام تلاشمو بكنم تا اين مشكل برطرف بشه . من همينجا به نينيمون قول ميدم كه بابي خوبي براي اون و قبلش همسر خوبي برا مامانش باشم. بهش قول ميدم. روش حساب كن.