ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

نی نی ناز مامان

راهنمایی

1390/5/9 15:55
نویسنده : مامان نی نی
218 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

عزیزان من ٦ ماهی هست که ازدواج کردم ٣١ سالم هم هست از طرفی هم خیلی خیلی بچه دوست دارم این چند ماهه دائم دارم توی وبلاگهای نی نی ها و فروشگاههای سیسمونی سرک میکشم ولی یه مشکل دارم میخواستم اگه میتونید راهنمائیم کنید و اون اینه که من بعد از ازدواج ١٢ کیلو اضافه وزن پیدا کردم الان حدود ٢.٥ کیلو کم کردم  نمیدونم با این اوصاف واسه بارداری مشکلی ندارم ؟

لطفا اگه تجربه ای در این مورد دارید راهنمائیم کنید

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آترین
9 مرداد 90 15:52
سلام عزیزم. ان شااله که به زودی زود مامان میشی. اگه وزنت زیاده سعی کن کمش کنی چون من توی بارداری اضافه وزن داشتم از خوردن خیلی چیزا منع شده بودم و البته دیابت بارداری هم داشتم و مدام باید پیاده روی میرفتم و رژیم داشتم و کلا 7 کیلو توی بارداری اضافه کردم. خودم که راضی بودم ولی خیلی سخت بود. البته امیدوارم برای شما اینجوری نباشه .
شاهده
9 مرداد 90 16:12
سلام عزیزم این اضافه وزن بعد از عروسی معمولا پیش میاد ولی نگران نباش کم کم میاد پایین من خودم بعد از عروسیم شدم هفتاد کیلو ولی الان 54 شدم...ولی در کل خیلی هم اضافه وزن نداری...ولی واسه اینکه دوران بارداری سالمی داشته باشی باید به وزن ایده آل برسی
بانو
9 مرداد 90 16:58
در تالار گفتمان بانوان عضو شوید http://banoo.rozblog.com/Forum
مامان نازنين
10 مرداد 90 0:13
سلام خانمي وبلاگ جديدتون مبارك ازدواجتون هم مبارك ايشالله كه زود يه ني ني مهمون دلت بشه سعي كن كمش كني چون نو بارداري نزديك 20 كيلو اضافه مي كني درسته بعدش كم ميشه ولي فوقش به وزن قبل از بارداريت مي رسي