ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نی نی ناز مامان

نی نی من خدا رو شکر سالمه

1390/11/10 12:55
نویسنده : مامان نی نی
524 بازدید
اشتراک گذاری

مامانهاي عزيز و دوست داشتني سلام

دوباره من برگشتم واي خداي من نميدونيد چه شرايط سختي رو پشت سر گذاشتم دائم بيمارستان ، سرم ، آمپول ، ضعف  شديد ، تهوع ، سردرد شديد ، افت فشار ، تنگي نفس  و و و و

چشمتون روز بد نبينه  راستش فكر نميكردم دوباره بتونم مثل يه آدم عادي زندگي كنم در حال حاضر هم همچنان حالت تهوع و ضعف همراهم هست ولي يه مقداري نسبت به اون روزها بهتر شدم

ديروز رفتم سونو واي خداي من چه لذت بخش بود ني ني من دست و پا ش تشكيل شده بود قلب كوچيكش مي تپيد و اندازه دور گردنش هم طبيعي بود و خدا رو شكر مشكل مادرزادي نداشت.

انشالله بازم ميام

بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان محمدرضا
10 بهمن 90 13:03
خدا رو صدهزار بار شکر
مامان محمدرضا
10 بهمن 90 14:38
مرسی از لطفت . چقدر دلم واسه پسرکم سوخت . من صبح دو ساعت فقط گریه کردم . پس پسرم هم گریه کرده ؟ دلم هم تنگ شد گریه نمی کنم دیگه
مریم مامان عسل
11 بهمن 90 1:43
سلام دوست خوبم. خدا رو شکر که هر دوتون سالمین. داشتم نگرانتون میشدم مخصوصا با اون پست آخری که گذاشته بودی و گفته بودی حالت بده. عزیزم منم همین حالتای شما رو داشتم. انشالا ماه 4 که تموم بشه همه ی اینا برطرف میشه. نگران نباش و فقط استراحت کن. راستی مرسی که به ما سر میزنی.
براي تو
17 بهمن 90 11:23
سلام خانومي انشالله كه به زودي حالت خوب ميشه و مي توني از اين دوران لذت ببري
قاصدك|مجله اينترنتي كفشدوزك
26 بهمن 90 14:29
شاید هنوز دیر نشده باشد که روز عشق را از 25 بهمن (والنتاین) به 29 بهمن تغییر دهیم
مریم مامان عسل
26 بهمن 90 16:20
سلام خانومی. بهتری؟ ویارت تموم شده؟ یه پست جدید بذار. بازم ممنون از کامنتت.