ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

نی نی ناز مامان

مصطفی جونم تولدت مبارک

1390/8/19 11:52
نویسنده : مامان نی نی
1,287 بازدید
اشتراک گذاری

مصطفي جان همنفس هر روز و شبم

اگر آسمان به ماه و ستارگانش ، دريا به صدف و مرواريدش و زمين به وسعتش مي نازد من هم به داشتن همسري چون تو مي نازم

مهربانم بيستم آبان ماه سالروز شكفتنت در بوستان زندگي را عاشقانه و صميمانه  تبريك مي گويم

دل برايم عادتي ساخت كه هرگز بي تو بودن را باور ندارم و وجودت خوشبختي را به دلم هديه داد

قشنگترين لحظه هاي زندگي ام لحظه هاي با تو بودن است هزاران بار مي گويم دوستت دارم

هديه ام به تو قلبي است كه براي تو مي تپد.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان عسل
20 آبان 90 1:34
سلام تولد آقای همسر مبارک. انشالا که کنار هم 100 سال عمر با عزت داشته باشین
مریم مامان عسل
30 آبان 90 13:43
سلام عزیزم. مرسی که سر زدی. پس چرا از روزانه هات نمینویسی؟ من همیشه میام سر میزنم اما پست جدید نداری. بازم ممنون از نظرات پر محبتت. انشالا که به زودی این حس و حال منو تجربه میکنی. التماس دعا دارم
آسموني ها
5 آذر 90 15:13
واي چه كيك قشنگي!!! به به