ساریناسارینا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

نی نی ناز مامان

من و نی نی اومدیم

1390/12/16 11:05
نویسنده : مامان نی نی
250 بازدید
اشتراک گذاری

دوستان گلم سلام

چند وقتی نبودم رفته بودم ماموریت همچنین در مصاحبه تخصصی هم شرکت کردم واسه پیمانی شدن راستش تقریبا ١٠ سالی میشه که بصورت قراردادی مشغولم ولی خدا رو شکر قدم نی نی خیر بود و در آزمون استخدامی قبول شدم چند روز پیش هم رفتم مصاحبه تخصصی

خدا کنه قبول شم

راستی دیروز بلاخره رفتم دکتر وای خدای من صدای قلب نی نی رو واسه اولین بار شنیدم خدایا چه لذتی داشت حال بدم رو فراموش کردم انرژی مضاعف گرفتم

خدایا شکرت که بچه م سالمه

بدرود

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مریم مامان عسل
16 اسفند 90 13:38
سلام دوست خوبم! دعا میکنم که ان شالله قول بشی. راستی خدارو شکر که خودت و نی نی خوبین. هروقت فرصت میکنی بیا یه خطی از حالت بنویس. بی خبرمون نذار.
مامان محمد پارسا
17 اسفند 90 18:19
سلام مامانی انشاالله که قبول میشی خدا رو شکر که نی نی نازمون سالمه راستی دخمله یا پسل
مامان ني ني
20 اسفند 90 10:28
سلام از لطفتون ممنونم روز دوشنبه بايد برم سونو انشالله مشخص ميشه